Perşembe, Ekim 04, 2007

Tavuk Salatası ve İftar Sofrası

Alıştığımı zannediyorum hayatımdaki değişikliklere ama karşılaştığım cansıkıcı olaylara fazlası ile kafa yorunca, insanın aklında yemek günlüğü kalmıyor arkadaşlar. Huzurlu, sakin günlerimi özledim, yorum bırakmayı ve yorumlara cevap vermeyi özledim. Mutfağa girip uzun uzun uğraşlar verip arkasından keyifle onlarca poz resim çekmeyi özledim. Şeker hamuru yoğurmayı, modellemeyi özledim. Özlemlerim birikti velhasıl. Arasıra kapatmak geliyor aklıma ama bana mutfağa girip yeni bir şeyler deneme azmi veren günlüğümden vazgeçemiyorum. Sonra sizleri öyle uzaktan izlemek de zor gelir bana. Yani yola ağır aksak da olsa devam diyorum. Henüz yapacaklarım bitmedi.
Tavuk salatasına gelince. Evde haşlanmış tavuk göğsünü değerlendirmek adına yapıldı ve sonuç gerçekten çok güzel oldu.
Malzemeler(göz kararı)
  • Haşlanmış tavuk göğsü
  • Marul
  • Mayonez
  • Yoğurt
  • 2-3 diş sarımsak-Tuz
  • salatalık turşusu

Yapılışı:

  • Mayonez, yoğurt, tuz ve ezilmiş sarımsağı karıştıralım.
  • İçine doğradığımız tavuk göğsünü, turşuyu ve marulu da ilave ederek karıştıralım.

Benim gibi soğuk mezeleri seviyorsanız eminim beğeneceksiniz. Tarifi zenginleştirmek size kalmış.

Bu iftar sofrasına güzeller güzeli arkadaşım Naile ve eşi ile birlikte oturduk. Bir blogcuyu ağırlamak endişe verici kesinlikle. Defalarca yaptığın şeyleri unutabiliyorsun. Ufak tefek aksilikler olmadı değil. Herşeyi hoşgörü ile karşıladı arkadaşım. Zaten endişem de yoktu. Hergün o kadar çok konuşuyoruz ki farketmeden en yakınımdaki insan oldu Naile. İçtenliğin için teşekkür ediyorum. İyi varsın.

Güzel bir hafta sonu diliyorum sizlere. Sevgilerimle...

27 yorum:

yemek dedi ki...

Canım benim, sakın ha kapatmayı düşünme!
ben kendi adıma yavaş ta olsa devam etmenden memnunum.
Sofra çok güzel ellerine sağlık. Konuklar da güzel olunca deyme bu keyfe.
Senin için dua edeceğim inşallah; hayatında herşeyin daha düzenli ve istediğin doğrultuda devam etmesi için.
Sevgiler...

Pembelinin Mutfağı dedi ki...

Rabiacım, bence hiç haksızlık etme kendine çok güzel bir sofra olmuş bence. Ellerine sağlık.

Adsız dedi ki...

Canım benim, benim için zikrettiğin güzel sözler ve teveccühün için çok teşekkür ederim. Ama ne demek senin gibi maharetli bir insan beni evine davet etmiş hem de yoğunluğunun içinde.. Herşey çok çok güzeldi. Tekrar ellerine sağlık. Ben sizi ağırladığımda işim daha zor artık yani :) Yemeklerden de benim favorim islim kebabı oldu, eşiminki ise tarhana çorbası.

serinmavi dedi ki...

Canım benim,sıkıntılar hep var hayatımızda,bazen yoğun bazen daha az olarak hepimiz bir şekilde imtihandayız.Rabbim beterinden saklasın.Lütfen kapatmayı düşünme,asla bizden uzak olmanı istemem.Eline sağlık sofranda çok güzel görünüyor.selam ve sevgiler.....

Saliha dedi ki...

sakın sakın oyle bişi dusunme rabıacım...bız elımızden geldıgınce yanındayz...gorusemesekte..benımde su sıralar herseyım ustuste geldı..ama bıgun gelıcek hersey gececk ozaman mazıye bakıp gulumsuyeceksın emın ol...sevgılerımle...saliha

umran dedi ki...

Rabia'cim,
Iyiki bizlerle birliktesin. Iyiki varsin.
ayrica sofra cok guzel gorunuyor. Yiyenlere afiyet olsun.
sevgiler canim.

Unknown dedi ki...

merhaba rabia. sakın kapatayım deme bloğunu, emin ol üzülecek çok insan olur. üzüldüm senin adına, inşallah en kısa zamanda herşey yoluna girer. biraz sabır...

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Canım Rabiam, sana alıştım.. Kendi adıma söyliyim. O yüzden bırakmanı istemem. Yoğunluklar geçecek herşey eski haline dönecek. Hiç merak etme. O tavuk salatası enfes görünüyor. marul ilgin. olmuş bir de öyle denemeli..

ellerine sağlık rabiam...

Adsız dedi ki...

Iftar sofrasi cok sahane görünüyor.afiyet olsun.Hayirli kandiller diliyorum.

pelin dedi ki...

RABİACIĞIM
sakın kapatırım deme nadir de olsa seni okuyabilmek çok güzel.kadir gecenizin hayırlara vesile olması dileğiyle ...

Aybike Ceylan dedi ki...

Ellerine saglik, sevgilerimi gonderiyorum. Kandilin kutlu olsun.

Adsız dedi ki...

merhaba
çok güzel bir sofra olmuş.
vişneli tatlıda harika görünüyor.eline sağlık.sevgiler

Unknown dedi ki...

Rabia merhaba bu tavuklu salataya bayıldım en kısa sürede demeyeceğim ellerine sağlık...

serinmavi dedi ki...

Hayırlı ve huzur dolu bir bayram diliyorum....
Selam ve sevgiler....

Yaren dedi ki...

TAvuk salatan harika görünüyor.Ben tavuk salatasi yaparimda yesillikle ama bu da cok farkli.Birdahasina böyle denicem.Ellerine saglik

Aybike Ceylan dedi ki...

Guzel bir bayram diliyor, sevgilerimi gonderiyorum.

munevver dedi ki...

Hepinizin baryamını kutluyor, Utku'yu ve seni öpüyorum.

Sevgiyle,
Nane Limon

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

SEVDİKLERİNİZLE BİRLİKTE GEÇİRECEĞİNİZ,HAYIRLI BAYRAMLAR DİLERİM.

HULYA dedi ki...

Sevgili Rabia,
Hayırlı Bayramlar diliyorum.sevgiler

Fast food kültürüne inat tabakta lezzetler... dedi ki...

Senin ve ailenin damağını ve çevrenizi tatlandıran mutlu bir bayram diliyorum.
Sevgiler…

Yaren dedi ki...

iyi bayramlar

Adsız dedi ki...

Yanaklarınız öpücükle eskisin,
Mideniz beşbuçuk kilo şekerle dolsun,
Cebinizi bücürler soysun,
Bayramınız kutlu, mutlu olsun
İyi bayramlar diliyorum...

Hesna dedi ki...

Rabiacığım uzun süre ara verince bende merak ediyordum.Umarım herşey kısa sürede yoluna girer eski dingin günlere kavuşursun.
Herşey harika görünüyor. Mutlu ve güzel bir bayram diliyorum.

Sevgiler
hesna

nilay dedi ki...

Rabia'cım ;
bayramını kutluyor öpüyorum seni :)

sevgilerimle

esra(büyüleyenmutfak) dedi ki...

merhaba Canım;

mutlu huzurlu ve şeker tadında bir bayram diliyorum

sevgiler

Adsız dedi ki...

ikinizi de o kadar çok özledim ki ...
ben buradan kilometrelerce uzakta, hasta yatağımdayken daha çok görüşüyorduk :((

ne olur çekin alın beni şu deli gibi çalışma temposundan yaaa

sizi özledim ben, pasta yapmayı özledim, modellemeden konuşmayı özledim...
hem robin yeni yeni kitaplar getirdi amerikadan kek dekorasyonuyla ilgili,
daha onları konuşcaz sizle :((