Cuma, Nisan 06, 2007

3 Tarif ve 3x3 Oyunu

1.1. Daha once yasadiginiz 3 sehir?
Gaziantep'de yaşıyorum ve okul için Adana kaldım bir süre. Şimdi yine Antepdeyim. Sanırım burayı seviyorum. Şu an için buradan ayrılmayı düşünmüyorum fakat günün birinde ben de bir sahil kasabasına gidip yerleşmek istiyorum.

1.2. Tatil icin gittiginiz, gordugunuz ve onermek istediginiz 3 yer?
Bodrum, Bodrum, Bodrum

1.3. Yasamak istediginiz (gormediginiz de olur) 3 sehir?
Rize; Karedenizin tamamını gezmek bir gün hayalim ve ilk olarak Rize'den başlamak istiyorum.

Zan Zibar; Doğu Afrikada bir ülke. Dr. Bora Bilgin 'in sitesinde görmüştüm. Sitedeki resimlerden sonra eminim bir çoğunuzun hayali olacaktır.

Amsterdam; tanıtımlarından çok etkilenmiştim. Kendi şehrimde gördüğüm, çevre kirliliği, kalabalık ve neredeyse her evde kişi başına bir tane düşecek kadar çok araba olan bir şehirde, insanın aklına hep Amsterdam gibi bisikletliler şehri geliyor.

2.1. Su anda ki mesleginiz nedir?
Bilgisayar programcısıyım, programcılık yapmıyorum. Özel bir şirkette yöneticilik diyebilirim.

2.2. Dunyaya yeniden gelseydiniz, hangi meslegi yapmak isterdiniz?
Okumak istediğim bölüm eczacılıkdı. Hatta ahşap merdivenleri olan bir eczane açmaktı hayalim. Dekorasyonunu bile hayal etmiştim. Sanırım hala özlemini çekiyorum.
Şu aralar da hayal ettiğim meslek, pastacılık. Yine ahşap merdivenleri var. Dekorasyonu bile hazır. :)

2.3. "Kesinlikle ben yapamazdim" dediginiz meslek nedir?
Kesinlikle tiyatrocu olamazdım. Bu yeteğe sahip kişilere de gıpta ile bakıyorum.

3.1. Yasam felsefenizi olusturan sozlerden biri?
Beşeri ilişkiler için "insanlar hak ettiğini yaşar" derdim sık sık. Son zamanlarda ise hak etmediğim bir tutum ile karşılaştığımdan bu cümleyi pek kullanmıyorum, hatta düşünmüyorum. Kendime yeni bir felsefe mi bulsam? :))

3.2. Bir kitapdan alinma, cok sevdiginiz bir cumle veya paragraf veya bolum?
/Gece sessiz bir şarkıydı, yıldızlarsa isimsiz. Böyle başlamıştı. Küçük bir kız yıldızların altına oturmuş geceyi dinlemişti, şarkılar söylemişti geceye. Yıldızlara isim vermişti, bir salıncak kurup yıldızlara gitmişti, siyah saçları uçuşmuştu gecenin içinde, siyah parıltılar dökülüp bir yol olmuştu, defalarca gidip gelmişti bu yoldan, uçsuz bucaksız sanmıştı, biri rüyalarından çalmıştı onu, gözlerini açtığında yıldızlar kaybolmuştu.../
Yine Melek Paşalı - Hayal Günlüğü (bu aralar sürekli bu kitabı okuyorum)

3.3. Cok sevdiginiz bir siirin bir parcasi?
Zambaklar en ıssız yerlerde açar,
Ve vardır her vahşi çiçekte gurur.
Bir mumun ardında bekleyen rüzgar,
Işıksız ruhumu sallar da durur,
Zambaklar en ıssız yerlerde açar.

Ellerin, ellerin ve parmakların
Bir nar çiçeğini eziyor gibi...
Ellerinden belli olur bir kadın.
Denizin dibinde geziyor gibi
Ellerin, ellerin ve parmakların
(Monna Rosa / S.Karakoç)

Etimek tatlısını
Ümran Hanıma,
Serinmaviye ,
Ve güzel arkadaşım Hanifeye
ithaf ediyorum.





Kalp Brownileri de,
Aybikeye,
Hayat ablacığıma,
ve Canan'a
ithaf ediyorum.






Midye tatlısını;
şerbetli tatlılar cenneti olan Antep'in güzel blogcularına yani,
Naile ,
Lavantin ,
Betül'e
ithaf ediyorum.


Sevgilerimle...

12 yorum:

yemek dedi ki...

Midye tatlısı çok güzel, ben zaten antep baklavasının hastasıyımdır. Tadı herahalde benziyordur.:)))
Hattaa ben çocukken babam çok sevdiğimi bildiği için hadi "gel Allah'a dua edelimde bize baklava göndersin derdi". Babamla, (bazan annemde katılırdı) oturup dua ederdik Allahım bize baklava gönder diye. :)))
Daha sonra annem kalkıp evin sakladıkları bir köşesinden baklavayı çıkarıp "bak Allah bize baklava göndermiş" derlerdi. Ben yıllarca gerçekten böyle yapınca baklava geleceğini sanmıştım. :)))
Sevgiyle kal...

Benim yazım henüz hazır değil, pekte vaktim yok açıkcası.

Betül dedi ki...

rabiacım bende cevaplarımı yazdım bile:)bu arada midye tatlısını sayfanda ilk gördüğümden beri ağzım sulanarak izliyodum.İkramına çok sevindim.

ev perisi;) dedi ki...

Selam ve sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

Canım benim, bu sefer süheyla senden önce davranmış ama sen de bana çok güzel bir tatlıyı ikram etmişsin, teşekkür ederim. Ben de birazını hazırladım ama tamamlamadım daha.

Sevgiler..

Adsız dedi ki...

selamlar rabia.ben Ayşegül. rize de yaşıyorum :) yeni evliydik eşim kpss girmişti biz tecih yapmıştık loto oynar gibi. sonra Rize çıktı .hiç karadenizde yaşıyacağim aklıma gelmezdi .çok uzak antebe 17 saat falan.arabayla geze geze geldik.yeşillik göz kamaştırıyor.annemin tabiri ile toprak bile gözükmüyor ottan.tabi o kadar yağmur.yalnız aşırı rutubet var.

canan kufer dedi ki...

rabiacigim,

ay pek hosuma gitti beni de ithaf etmen. gercekten cok sevindim...

en yakin zamanda bende hazirlayip sitemde görebilirsin.

sevgiler,
canan

Aybike Ceylan dedi ki...

Rabia'cigim, Kurabiyelerim cok guzel olmus, hepsini yedim gidiyorum. Bu oyuna dun katilmistim, sagol canim beni sectigin icin. Iyi haftlar diliyorum. Sevgiyle kal.

Tuba dedi ki...

Coook guzel, sagolasin Rabia'cigim oyuna katildigin icin, cok optum, sevgilerle,

Safran dedi ki...

Çoook güzeller hepsi, kalp brownieler ve alttaki bonbonlu kurabiyelere bayıldım, ellerine sağlık :)

Adsız dedi ki...

Rabiacim,
cok tesekkurler guzel etimek tatlisi icin.Biliyormusun bir zamanlar bu tatliyi oyle cok yapmistim ki ,istek uzerine .Icimden malum oldu galiba rabia'ya dedim;)Zarif dusuncen icin tekrar tesekkurler.

Safran dedi ki...

Biliyormusun Bugün Dünya Dostlar Günü Bu Mesajı Sende Sevdiğin Dostlarına Gönder Eğer Bende O Sevdiğin Dostlarından Biriysem Banada Yolla Bunu On Arkadaşına Gönder Bak Kaç Cevap Geleceğine.sevgiler öpüyorum

Adsız dedi ki...

Canım hemşerim :) çok teşekkür ediyorum bu güzel tatlı için.ellerine sağlık yeniden.Çokda güzel yazmışsın zevkle okudum...Selam ve sevgilerimle