Çarşamba, Mart 14, 2007

Farklı bir Uğraş - Peçetelik


Bu da benim yeni uğraşım. Bunu kullanabilecek kadar şık bir sofra hazırlamak nasip olur mu bilmiyorum.
Çok sevdiğim bir arkadaşıma hediye olarak da yaptım bundan. Biraz zaman alıyor yapması. O nedenle yavaş ilerliyorum. Komşum Nur ablalara gittiğimde, çay eşliğinde yapıyoruz. Utkunun elinden kaçırmaya çalışarak tabi.
Elişi sitesi gibi oldum sanırım. Ama bu güzelliği de sizlerle paylaşmadan geçemedim.
İyi hafta sonları size şimdiden.
Sevgilerimle...

19 yorum:

Safran dedi ki...

Çok zarif duruyorlar, gözlerinize, ellerinize sağlık :)

munevver dedi ki...

Çok güzel Rabia,Eline sağlık.Öyle bir sofrada,şık kıyafetler,şık yemekler...Ne güzel olurdu.
Ben de seni sobeledim...Seni unuttuğumu sanma,bu oyunu öne almamın nedenini göreceksin.Senin oyunun Cumartesi günü oynanacak.
Öpüyorum..Nane Limon.

Adsız dedi ki...

Rabiacığım çok zarif olmuş ellerine sağlık arkadaşın çok beğenecektir.

yemek dedi ki...

Çok güzel Rabia, sen ne becerikliymişsin böyle. İlk gördüğümde kolye sanmıştım.

Adsız dedi ki...

Çok hoş bir peçetelik maşallah çok beceriklisin.Yemekler kadar masanında göze hitep etmesi gerekiyor

Adsız dedi ki...

Rabiacığım merhaba, peçetelik çok şık olmuş, ellerine sağlık. İyi ki eklemişsin, fikir oldu !

Adsız dedi ki...

Merhaba Rabia
Ben peçetelikleri pek sevmem ama seninki çok şık, çok hoş olmuş güle güle kullan, emeğine sağlık...

Hesna dedi ki...

Rabiacığım ne kadar şık ve zarif görünüyor.Hep yemek pasta börek olmaz değilmi arada başka uğraşlarda bulmalı insan.Çok güzel olmuş,umarım kendin içinde yapar ve şık sofralar hazırlayarak kullanırsın.

Hesna

Betül dedi ki...

Rabia cım bu da çok şık olmuş ama benimki daha güzel:) ben misafirlerim geldiğinde kullanmıştım hepsi çok beğendiler.Hatta sipariş verebilirmiyiz diye sordular:)
Ellerine sağlık canım arkadaşım.

Defne dedi ki...

Senin elinden de ancak böyle şık birşey çıkardı canım arkadaşım. Çok beğendim, donattığın sofraların şıklığına şıklık katacak eminim. Sevgiyle.

*Ra dedi ki...

Safrancığım, çok teşekkür ederim canım. Beni memnun etti ziyaretin.

Ablacığım, şıkır şıkır biri değilim aslında. Daha rahatıma düşkün oldum artık. Eskiden iğne topuklarla gezerdim. Şimdi de spor ayakkabımı, düz botumu çıkarmıyorum. Şık, kıyafetler, şık bir sofra gerçekten güzel olurdu. Cumartesiyi sabırsızlıkla bekliyorum bu arada. :))

Sedacığım, bunu kendime yapıyorum ama arkadaşıma yaptığım da bunun gibiydi. Beğendiğini biliyorum ama.

Lavantin canım, ilk defa böyle bir şey yaptım. Eltimden öğrendim ben de. kendi başıma tasarlamak gibi bir becerim yok canım. :))

Özlemhancığım, çok haklısın canım. bir de kahvaltılık için hazırlamak istiyorum.

Esracığım, benim de özel bir ilgim hiç olmadı inan. Bunu sevdim yapmak istedim.

Hesnacığım, canım benim, birazcık değişiklik fena olmaz d mi? :))

Betülcüğüm, seninkini Naile de çok beğendi. o daha güzel olmuştu diyor. Öyle olması daha iyi benim için. Sipariş de alsam mı ki? Pasta malzemelerimin parasını çıkarırım hehee..

Defneciğim, güzel dostum, beni çok mutlu etti yorumun. Aslında mutlu olmak çok kolay değil mi?

Sevgilerimle...

Aybike Ceylan dedi ki...

Rabia'cigim,
Ne kadar hos olmus. Insanin bu gibi seylerle ilgilenmesi ruhunu dinlendiriyor degil mi? Yaptiklarini her zaman paylasmani sabirsizlikla bekleyecegim.
Sevgiler

Tuba dedi ki...

Rabia'cigim, cok guzel duruyorlar. El emegi gibisi var mi degil mi? Guzel sofralarda, mutluluk icinde kullanmani dilerim,

Adsız dedi ki...

Eline sağlık canımm,ne kadar şık görünüyor.Selamlar...

Adsız dedi ki...

merhaba Rabia hanım, çok şık ve zarif duruyorlar renk uyumu ve dizaynıyla.. ellerinize sağlık..

Adsız dedi ki...

rabia canım harika olmuş renkleri dizaynı bayıldım..artık bu hazırlarsan bir yemek borcun olsun bu peçetelikler eşliginde..selamlar..

Koyubeyaz dedi ki...

Nereden geldim bu bloga bilemiyorum ama acayip mutlu oldum. Ellerinize saglik harika gozukuyor pecetelik. Acaba talep gelse sipais alirmisniz el isleriniz icin?

Fast food kültürüne inat tabakta lezzetler... dedi ki...

Çok şık olmuş iyi günlerde kullan.
Sevgiler…

*Ra dedi ki...

Aybikeciğim, sizin gibi güzel dostlarım da takip ettikçe ben eklemeye devam edeceğim inşallah.

Tubacığım, kendim yaptım demeyi seviyorum sanırım.

Serinmaviciğim, çok teşekkür ederim canım.

Nightmarer marhabalar. Adınızı yazsaydınız keşke. Blogunuz yok sanırım. Beğendiğinize sevindim.

Süheylacığım, ah sen gel borcumu öderim ben canım. :))

Koyubeyazcığım, ben de ziyaretine mutlu oldum inan. Minik Zeydebin annesini burada görmek güzel. Siparişi kendim yapamam ama Nur ablalar da öğrendikleri için onlar yapabilirmiş. İstersen bana mail atabilirsin canım.

Tabaktacığım, adını aradım ama bulamadım canım. Kusuruma bakma. Teşekkür ederim ziyaretin için canım.

Selam ve sevgi ile